często zadawane pytania
Pytania
OGÓLNE
-
Kim są Petsitterzy?
Doświadczeni ludzie, którzy nie tylko kochają psy i koty, ale także wiedzą, jak sobie z nimi radzić. Petsitters mogą zabrać Twojego zwierzaka do siebie podczas Twojej nieobecności, wyprowadzać go wtedy, gdy o to poprosisz, karmić zgodnie z harmonogramem, pomagać w treningu. Główną zaletą naszej usługi jest indywidualne podejście: warunki negocjujemy osobiście, dodatkowo zawsze możesz przesłać zdjęcie lub film, dzięki czemu będziesz mieć pewność, że pies lub kot jest w dobrym humorze.
-
Co obejmuje koszt opieki?
Koszt opieki obejmuje tylko zakwaterowanie zwierzęcia przez uzgodniony okres.
Dodatkowe koszty płatne osobno:
- dowóz do / z mieszkania opiekuna (w razie potrzeby)
- żywność i nieprzewidziane wydatki (zakup środków pielęgnacyjnych i innych niezbędnych akcesoriów)
- koszty leczenia (wizyty u lekarza weterynarii, zakup leków), które nie są wywołane przez opiekuna i nie są wynikiem naruszenia umowy przez opiekuna.
-
Jak skontaktować się z opiekunem zwierząt?
Ze względu na poufność danych, platforma Petsitters nie wyświetla danych kontaktowych opiekuna do czasu złożenia zamówienia na usługę. Najlepszym sposobem na skontaktowanie się z wybranym opiekunem jest wysłanie wiadomości podczas rezerwacji.
-
Jak wybrać najlepszego petsittera / opiekuna?
Z Petsitters łatwo znajdziesz najlepszą opiekę dla swojego zwierzaka. Praktyczne porady:
- Znajdź 2-3 opiekunów, którzy odpowiadają Twoim kryteriom. Kliknij przycisk „Poproś o rezerwację” lub „Napisz” na stronie profilu każdego z nich, aby dowiedzieć się więcej i opowiedzieć o zwierzaku. Mów konkretnie i szczerze o osobowości swojego zwierzęcia, preferencjach i wszelkich specjalnych potrzebach.
- Po znalezieniu odpowiedniej osoby możesz uzgodnić najdogodniejszą metodę płatności i wyjechać na wakacje lub załatwiać swoje sprawy, wiedząc, że Twój pies lub kot jest w dobrych rękach.
-
Czy mogę znaleźć opiekuna dla kota?
Tak, nasz serwis dotyczy również kotów. Aby znaleźć opiekuna dla kota, po prostu wybierz w wyszukiwaniu kolumnę „Kot”. Aby znaleźć odpowiedniego kandydata, przejdź do sekcji ofert - przejrzyj opiekunów w Twojej okolicy, które oferują opiekę dla kotów. Odwiedź profile kandydatów, aby dowiedzieć się więcej o nich i kliknij przycisk „Poproś o rezerwację” lub „Napisz”, aby rozpocząć rozmowę.
-
Czy mogę używać mojego konta Petsitters jednocześnie jako właściciel i opiekun zwierząt?
Na platformie Petsitters nie możesz używać jednego konta do zarządzania wszystkimi swoimi zamówieniami jako właściciel i równocześnie jako petsitter / opiekun!
Aby używać Petsitters jako właściciel, po prostu utwórz konto i profil dla swojego psa lub kota i zacznij szukać idealnego opiekuna dla siebie. Kiedy będziesz gotowy zająć się zwierzętami innych osób, po prostu postępuj zgodnie z instrukcjami w sekcji „Chcę pracować”.
-
Jak znaleźć opiekuna zwierząt lub wyprowadzacza psów?
Znalezienie idealnego opiekuna lub kogoś do wyprowadzenia psa jest łatwe dzięki Petsitters .
- Przejdź do strony głównej Petsitters , wypełnij tabelę wyszukiwania według kryteriów Twojego zwierzaka i kliknij przycisk „Szukaj”.
- Przejrzyj profile petsitterów i wyprowadzaczy psów. Możesz zawęzić wyszukiwanie wybierając interesującą Cię usługę, daty, które chcesz zarezerwować i nie tylko.
- Aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje o tym, czego szukasz, zastosuj filtr.
- Po znalezieniu zainteresowanej opiekunki wystarczy kliknąć przycisk „Poproś o rezerwację”. Po uzyskaniu zgody obu stron usługę uważa się za zarezerwowaną.
Dodatkowe informacje
Jeśli prosisz o opiekę nad kilkoma zwierzętami, musisz wypełnić profil na swoim koncie osobistym dla każdego z nich. Aby to zrobić, na swoim koncie wybierz pozycję „Dodaj zwierzaka”, opisz szczegółowo jego charakter i zwyczaje oraz nie zapomnij dodać zdjęcia. Kliknij „Zapisz” - gotowe!
OPŁATA
-
Czy Petsitters jest bezpłatne?
Rejestracja konta w Petsitters jako właściciel zwierzaka jest całkowicie bezpłatna. Osoby świadczące usługi opiekuna lub wyprowadzacza psów opłacają prowizję z każdej usługi, która wynosi do 25% kwoty każdej usługi świadczonej na podstawie Regulaminu świadczenia usług dla właścicieli zwierzaków za pomocą platformy Petsitters. Płatności dokonuje się na osobiste konto opiekuna. Kiedy usługi nie są świadczone przez opiekuna / spacerowicza, prowizja za korzystanie ze strony Petsitters nie jest pobierana.
Opłata obejmuje:
- Korzystanie z platformy Petsitters dla poszukiwania nowych klientów.
- Marketing i promocje prowadzone przez Petsitters w celu przyciągnięcia nowych klientów na stronę.
-
Czy można anulować zamówienie i jak to zrobić?
- Informacje o anulowanych zamówieniach są wysyłane do wsparcia technicznego. W przypadku, gdy nasz zespół obserwuje ciągłe anulowanie zamówień, Twój profil może zostać zablokowany.
Anulowanie w nagłych przypadkach
- Rozumiemy, że w rzadkich przypadkach plany mogą się nieoczekiwanie zmienić, co może uniemożliwić realizację zamówienia. Jeśli znajdziesz się w takiej sytuacji, natychmiast poinformuj o tym administratorów platformy i koniecznie napisz do klienta.
Aby anulować usługę otwórz folder „Rezerwacja” i kliknij „Nadchodzące zamówienia”. Znajdź rezerwację, którą chcesz anulować, a następnie wybierz opcję „więcej szczegółów” w prawym dolnym rogu ekranu rezerwacji. Kliknij Anuluj. Wybierz powód anulowania z rozwijanej listy opcji. Jeśli wszystko się zgadza, kliknij „Zapisz”. Zobaczysz komunikat potwierdzający, że żądanie anulowania zostało pomyślnie wysłane.
Zasady anulowania dla właścicieli
- Jeżeli Klient zrezegnuje z zarezerwowanej Usługi w terminie od 7 do 2 dni przed terminem jej wykonania, Klient jest zobowiązany do zwrotu 25% kosztów Usługi przelewem na wskazane przez Petsittera konto. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanej Usługi na mniej niż 2 dni przed terminem jej wykonania, Klient zobowiązany jest do zwrotu 100% kosztów Usługi przelewem na konto Petsittera na wskazane przez Petsitttera konto.
-
Jeżeli Klient ma okoliczności, w wyniku których jest zmuszony do anulowania rezerwacji Usługi, musi niezwłocznie zawiadomić o tym Administratora i Petsitttera. Okolicznościami takimi mogą być udokumentowana choroba Klienta lub Zwierzaka, epidemia zagrażająca zdrowiu Zwierzaka oraz inne okoliczności według uznania Administratora. W takim przypadku Klient nie rekompensuje Petsitterow kosztów lub części kosztów niewykonanej Usługi.
Rezygnacja z usługi w imieniu klienta
- Jeśli klient poprosi opiekuna o rezygnację z usługi ze względu na brak możliwości wykonania tego samodzielnie, żadne kary nie zostaną naliczone. Dokonując anulacji wystarczy po prostu wskazać, że rezygnacja z usługi następuje na życzenie klienta.
DLA WLASCICELI
-
Co zapakować swojemu zwierzakowi na czas opieki?
Upewnij się, że Twój zwierzak ma przy sobie najpotrzebniejsze rzeczy:
- najpotrzebniejsze (w przypadku psów) - obroża i smycz
- ich miski (żeby koty i psy czuły swój zapach)
- witaminy, leki (w razie potrzeby)
- znajomą pościel, aby Twój zwierzak czuł się komfortowo
- karmę
- jednorazowe pieluchy, jeśli zwierzę załatwia się w domu
- grzebienie i szampon, jeśli trzeba czesać lub myć Twojego zwierzaka
- paszport weterynaryjny oraz szczepienia, na wszelki wypadek
- i oczywiście jego ulubioną zabawkę, jeśli jego ulubionym przedmiotem do zabawy jest stara skarpeta - nie wahaj się, weź ją.
Polecamy również:
- sporządzić listę wymagań i zaleceń dotyczących pielęgnacji: odżywianie, higiena, tryb wychodzenia, gry itp.
- chronić psa przed kleszczami i pasożytami
-
Jak zapłacić za usługi Petsitterów?
Koszt usługi ustala opiekun, płatność następuje na platformie za pomocą systemu płatniczego online, albo gotówką pomiędzy właścicielem a opiekunem / wyprowadzaczem zgodnie z ceną wskazaną w ankiecie. Płatności dokonuje się w następujących formach:
- 100% płatności w ostatnim dniu opieki albo przed opieką, płatne z góry
- 100% płatności po wyprowadzaniu za cały zarezerwowany okres albo przed wyprowadzaniem, płatne z góry
Ważne! Strona Petsitters nie uczestniczy w rozliczeniach między właścicielami a zwierzakami / wyprowadzaczami.
-
Czy podpisujemy umowę?
Rejestrując konto należy przeczytać i zaakceptować Regulamin oraz Politykę Prywatności. W zakładce „Umowy dla użytkowników” można pobrać umowy pomiędzy właścicielami, a opiekunami zwierząt / wyprowadzaczami psów.
DLA PETSITTERÓW
-
Czy Petsitters oferuje szkolenia dla Petsitterów?
Serwis Petsitters zapewnia całodobowe wsparcie zarówno dla klientów, jak i opiekunów. Na naszej stronie można znaleźć praktyczne wskazówki, które pomogą Ci zorganizować opiekę tak bezpiecznie i kompetentnie, jak to tylko możliwe.
Przede wszystkim nie zapomnij o wstępnej komunikacji z klientem w sprawie jego zwierzaka. Pomoże to poznać charakter przyszłego gościa i wyraźnie wskaże warunki jego pobytu przy opiece.
Konieczne jest ciągłe utrzymywanie kontaktu z klientem, omawianie wszystkich możliwych niuansów pobytu z psem lub kotem. Pozwoli to wyeliminować wszelkie nieporozumienia po obu stronach przed, w trakcie i po dokonaniu rezerwacji.
Zrób z tego zasadę ciągłe przesyłanie zdjęć właścicielowi zwierzaka. Pomoże to zbudować zaufanie klienta.
-
Czy właściciel jest odpowiedzialny za uszkodzenie mienia opiekuna?
Nie, opiekun przyjmuje na siebie ryzyko uszkodzenia mienia. Wypełniając kwestionariusz, musisz jak najdokładniej opisać charakter i zachowanie swojego ukochanego czworonożnego przyjaciela. Zgodnie z warunkami umowy, właściciel musi szczegółowo określić charakter swojego zwierzaka i ostrzec opiekuna, że pies lub kot może gryźć lub drapać.
-
Jak zostać Petsitterem?
Jeśli chcesz zostać opiekunem zwierząt lub chcesz zabierać psy na spacer, zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby dowiedzieć się więcej o procesie rejestracji.
Kilka ważnych wymagań, które należy znać przed rozpoczęciem:
- Aby rozpocząć świadczenie usług opieki nad zwierzętami, musisz mieć ukończone 18 lat
- Serwis Petsitters nie jest agentem podatkowym, a pesitterzy musza płacić podatek jeśli taki istnieje, zgodnie z ustawodawstwem Polski, za wszelkie dochody ze świadczonych usług.
Petsitters zapewnia przyjazną dla użytkownika i zrozumiałą platformę z całodobową obsługą klientów i zwierząt domowych. Opłaty za usługi utrzymują Petsittera w działaniu i stale wprowadzają ulepszenia w oparciu o potrzeby naszej rosnącej społeczności. Prowizja za korzystanie z serwisu Petsitters dla opiekunów wynosi do 25% kwoty każdej usługi świadczonej na podstawie Regulaminu okazywania usług dla właścicieli zwierzaków za pomocą platformy przez stronę Petsitters. Płatności dokonuje się na osobiste konto opiekuna. Kiedy usługi nie są świadczone przez opiekuna / spacerowicza, prowizja za korzystanie ze strony Petsitters nie jest pobierana.
Aby zostać opiekunem, kliknij link „Chcę pracować” i kliknij „Start”.
Wypełnij każdą z następujących sekcji:
- Ustawienia użytkownika. Możesz wybrać jedną lub kilka usług, które chcesz zaoferować. Aby zgłoszenie zostało przesłane do weryfikacji, wystarczy, że tylko jedna z nich zostanie wypełniona w całości.
- Utwórz profil. W tej sekcji właściciele zwierząt domowych mają okazję dowiedzieć się więcej o Tobie i Twoich doświadczeniach. Ważne jest, aby zrobić dobre pierwsze wrażenie. Aby to zrobić, opowiedz nam krótko o sobie, dodaj zabawne zdjęcia ze swoim (i nie tylko) psem i / lub kotem oraz podaj pełne dane kontaktowe.
- Przejdź test. Jednym z warunków koniecznych do skorzystania z usługi Petsitters jest zdanie testu szkoleniowego. Przeczytaj samouczek i odpowiedz na pytania. Powodzenia!
- Wyrażenie zgody z Regulaminem i Polityką prywatności
Każda pomyślnie ukończona sekcja zostanie oznaczona znacznikiem postępu, dzięki czemu można łatwo śledzić swoje postępy. Gdy skończysz wypełniać wszystkie wymagane pozycje, Twój profil zostanie automatycznie wysłany do pomocy technicznej w celu weryfikacji.
Następne kroki:
- Będziesz mieć telefoniczną rozmowę kwalifikacyjną lub rozmowę kwalifikacyjną przez Whatsapp / Facetime / Zoom, więc sprawdź, czy Twój e-mail i numer telefonu komórkowego podczas rejestracji zostały podane poprawnie. Możesz poinformować nas o preferowanej godzinie i dniach tygodnia za pomocą czatu na stronie internetowej lub mailem (info@petsitters.pl).
- Następnie należy udać się na wykład naszego behawiorysty, na którym omawiane są następujące tematy: komunikacja ze zwierzętami, poznawanie ich, sytuacje awaryjne i jak na nie reagować, cała wiedza niezbędna dla opieki nad ‘gościem’. Pomoże ci to działać odpowiednio w danej sytuacji. O wykładach będziemy informować z wyprzedzeniem.
Przeglądaj swój e-mail - nasi specjaliści mogą poprosić Cię o zmianę niektórych punktów w Twoim profilu, aby był on jak najlepszy i bardziej atrakcyjny dla potencjalnych klientów.
Gdy Twoje konto zostanie zatwierdzone i zweryfikowane, Twoje usługi będą widoczne na platformie Petsitters, a klienci będą mogli się z Tobą skontaktować.
Jeśli masz już konto w Petsitters, zaloguj się używając utworzonego hasła i poczty/ lub numeru telefonu.
Uwaga: informacje, które podasz w celu weryfikacji danych, pozostaną ściśle poufne.
-
Jak uzyskać oceny i recenzje?
Wypełnione przez Ciebie usługi otrzymują oceny i recenzje od szczęśliwych właścicieli zwierząt. Oceny pracy pozwolą Ci porównać swoje postępy z innymi petsitterami zarejestrowanymi na platformie, a także wpłyną na Twój ranking. To świetny sposób na zaprezentowanie Twojego doświadczenia w pracy ze zwierzętami. Ważne jest, aby wiedzieć, że oceny i recenzje są widoczne dla wszystkich odwiedzających Twój profil.
Sposoby uzyskania wysokich ocen i dobrych recenzji od właścicieli:
- Odpowiadaj na każde otrzymane żądanie w odpowiednim czasie, nawet jeśli nie możesz go przyjąć. Sprawna komunikacja to klucz do sukcesu!
- Potwierdź rezerwację tylko wtedy, gdy rzeczywiście możesz ją zaakceptować.
- Zapraszaj klienta do wystawienia oceny opinii.
- Obserwuj swój kalendarz, aby upewnić się, że daty ‘wolny’ i ‘zajęty’ są prawidłowo oznaczone.
- Kontaktuj się częściej z właścicielem zwierzaka, gdy jesteście razem, wysyłaj więcej zdjęć i filmów z informacjami o nastroju i stanie zwierzaka.
- Zawsze staraj się zapewnić maksymalną opiekę nad zwierzęciem, niezależnie od tego, czy jest to Twoje pierwsze czy dziesiąte zamówienie u klienta.
- Stwórz atrakcyjny profil wyróżniający się na tle innych petsitterów, zawierający jak najwięcej informacji, aby potencjalni klienci mogli z wyprzedzeniem poznać Twoje preferencje i warunki.
Powodzenia!
-
Jak określić daty, w których mogę świadczyć opiekę?
Na koncie osobistym opiekun ma możliwość wybrania dowolnego dogodnego dla siebie okresu, w którym może świadczyć usługi opieki. W kalendarzu należy wybrać datę „od” i „do”. Konieczne jest kliknięcie przycisku „Zapisz”. Dozwolona jest nieograniczona liczba wybranych i zapisanych okresów.
-
Jak określić daty i godziny, w których wyprowadzać psy?
Na koncie osobistym wyprowadzacz ma możliwość wyboru dowolnego dogodnego okresu, dnia i godziny, w której może wyprowadzać zwierzaka. W kalendarzu należy wybrać datę „od” i „do”, dni tygodnia w wybranym okresie oraz czas wyprowadzania w te dni. Konieczne jest kliknięcie przycisku „Zapisz”. Dozwolona jest nieograniczona liczba wybranych i zapisanych okresów.
-
Jak mogę opublikować swój profil na platformie Petsitters?
Aby świadczyć usługi związane z wyprowadzaniem oraz opieką trzeba wykonać następne kroki:
- Zarejestruj się, używając adresu e-mail lub numer telefonu
- Skorzystaj z linku przesłanego na e-mail, aby potwierdzić swoją tożsamość, a dla użytkowników rejestrujących się za pomocą numeru telefonu - wprowadź kod - potwierdzenie przesłane przez sms.
- Wypełnij szczegółowo formularz, opowiedz o sobie, wybierz usługę, którą chcesz świadczyć, samodzielnie ustal dzienny koszt opieki oraz koszt godzinnego spaceru z psem w pln.
- Kliknij przycisk „Zapisz”.
Twój profil zostanie zapisany i będzie dostępny do przeglądania przez użytkowników.
BEZPIECZENSTWO
-
Jak sprawdzacie petsitterów?
Prowadzimy osobisty wywiad ze wszystkimi opiekunami. Wiedzę sprawdzamy za pomocą opracowanego Testu na koncie osobistym na Platformie. Organizujemy wykład szkoleniowy z behawiorytą dla naszych opiekunów. Ponadto opiekunowie zwierząt domowych są stale szkoleni i wykonują test. W toku naszej działalności dokładnie monitorujemy recenzje po każdej opiece.
-
Co powinienem zrobić, jeśli martwię się o dobro zwierzaka znajdującego się pod moją opieką?
Dobrostan zwierząt jest priorytetem dla Petsitters. Aby pomóc naszym zwierzakom, stworzyliśmy całodobowe centrum wsparcia. Wystarczy napisać do pomocy technicznej, a zespół specjalistów zawsze pomoże Ci zrozumieć sytuację i odpowie na wszystkie pytania.
Zalecamy również natychmiastowe skontaktowanie się z właścicielem zwierzęcia. Jeśli nie jest dostępny, wypróbuj alternatywne metody komunikacji za pośrednictwem sieci społecznościowych lub komunikatorów internetowych. Pamiętaj, że właściciel lepiej niż ktokolwiek zna zachowanie swojego psa lub kota, więc jeśli coś Cię niepokoi, nie wahaj się z nim skontaktować.
Wskazówka: przed dokonaniem rezerwacji ustal plan opieki z właścicielem. Robiąc to z dużym wyprzedzeniem, będziesz w stanie zapewnić bezpieczny pobyt czworonożnemu podopiecznemu przy minimalnym stresie.