Polityka Prywatności

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) informuję, że:

  • Niniejsza polityka wyjaśnia, co dzieje się z Twoimi danymi osobowymi, które zbieramy, gdy korzystasz ze strony https://petsitters.pl
  • Administratorem strony internetowej oraz danych osobowych tzn. podmiotem, który przetwarza dane osobowe Użytkowników w ramach Platformy jest : Petsitters Sp. z o.o.., z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 17/19, 133 02-672, pod nr KRS: 0000887332, NIP5833422503, REGON 38832751300000.
  • Adres kontaktowy poczty elektronicznej administratora: info@petsitters.pl
  • Administrator jest Operatorem Twoich danych osobowych w odniesieniu do danych podanych dobrowolnie na stronie internetowej: petsitters.pl

Terminy i definicje użyte w niniejszej polityce prywatności:

„Administrator” – Petsitters Sp. z o.o.., z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 17/19, 133 02-672, pod nr KRS: 0000887332, NIP5833422503, REGON 38832751300000.

“Strona internetowa” - strona https://petsitters.pl, w tym jej strony i subdomeny, zintegrowane oprogramowanie i sprzęt.

"Klient" - pełnoletnia osoba fizyczna, obywatel Polski lub osoba zamieszkała w Polsce, będąca właścicielem (na stałe lub czasowo) Pupila lub Pupilów, który jest zainteresowany Usługami.

„Przetwarzanie”, „przetwarzanie” - każda operacja lub zestaw operacji wykonywanych w odniesieniu do danych osobowych, w tym ich gromadzenie, przechowywanie, modyfikacja, strukturyzacja, wykorzystywanie, udostępnianie, dystrybucja.

„Dane osobowe” – dane, umożliwiające identyfikację Użytkownika: jego imię i nazwisko, rok urodzenia, zdjęcie, adres e-mail, numer telefonu komórkowego.

„Polityka” - niniejsza polityka prywatności.

„Użytkownik”, „Ty” - osoba korzystająca ze Strony Internetowej

 

Znaczenie innych terminów wskazanych w Polityce z dużej litery zawiera Regulamin/Warunki korzystania znajdujący się na Stronie Internetowej pod adresem: https://petsitters.pl/site/use-terms

Dana polityka stanowią integralną część Regulaminu. Korzystając z Serwisu, a także składając wniosek o świadczenie Usług lub świadczenie Usług, Użytkownik zgadza się z Polityką. Jeżeli Użytkownik odmówi przestrzegania Polityki, jest zobowiązany do zaprzestania korzystania ze Strony Internetowej i Serwisu.

 

Procedura oraz cele przetwarzania danych osobowych:

Użytkownik akceptuje warunki Polityki od momentu rejestracji na Stronie Internetowej i wyraża zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych oraz przekazywanie Danych Osobowych w przypadku, gdy jest to niezbędne do świadczenia Usług i funkcjonowania Strony Internetowej i Serwisu, w tym innych danych o Użytkowniku. Jeśli Użytkownik nie zgadza się z warunkami Polityki, nie ma prawa do korzystania z Serwisu.

Rejestrując się na Stronie Internetowej, Użytkownik potwierdza, że ​​zapoznał się z Polityką, rozumie jej treść i zgadza się na jej warunki. Umieszczając Dane Osobowe na Stronie Internetowej, Użytkownik wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Administratora.

Dane Osobowe przetwarzane są przez Administratora w celu:

Wykonania praw i obowiązków wynikających z zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem Umowy oraz dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem, (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO), jak również przekazywania Użytkownikowi informacji o zamawianych przez niego Usługach/zrealizowanych Usługach opieki, co jest niezbędne do wykonania wzajemnych zobowiązań umownych oraz w celu rozpatrywania skarg i reklamacji związanych z zawieranymi umowami (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze – art. 6 ust. 1 lit. c ) RODO) - przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres niezbędny do wykazania prawidłowości wykonania zobowiązań wynikających z umowy aż do upływu terminów wskazanych w przepisach o archiwizacji oraz upływu terminów dochodzenia roszczeń z tytułu umowy;

    • Analitycznym i statystycznym, w tym do badania satysfakcji Użytkowników (przetwarzanie jest niezbędne z uwagi na uzasadniony prawnie interes Administratora – art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), Dane Osobowe będą przetwarzane do czasu istnienia dodatkowej podstawy prawnej (np. pozwalającej na ich przetwarzanie w celu wykonania umowy) – gdy Administrator utraci tą podstawę, Dane Osobowe zostaną zanonimizowane lub usunięte;
    • Umożliwienia Użytkownikowi przekazywania i wymiany informacji, co wiąże się z wykonaniem wzajemnych praw i obowiązków wynikających z zawartej pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) - przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres niezbędny do wykazania prawidłowości wykonania zobowiązań wynikających z umowy aż do upływu terminów wskazanych w przepisach o archiwizacji;
    • Zapewnienia realizacji przez Administratora Usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności regulaminem Platformy i/lub Aplikacji oraz niniejszą Polityką, co jest niezbędne do realizacji wzajemnych zobowiązań umownych (art. 6 ust. 1 lit b) RODO), spełnienia przez Administratora ciążących na nim obowiązków ustawowych (art. 6 ust. 1 lit c) RODO) oraz wykonywania i obrony roszczeń wynikających z zawartej umowy (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) - przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres niezbędny do wykazania prawidłowości wykonania zobowiązań wynikających z umowy aż do upływu terminów wskazanych w przepisach o archiwizacji; w przypadku realizacji obowiązków ustawowych przez Administratora przetwarzanie Danych Osobowych będzie realizowane przez czas niezbędny do realizacji ustawowych obowiązków Administratora; w przypadku obrony i wykonywania roszczeń wynikających z umowy przez czas niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu złożenia uzasadnionego sprzeciwu przez Użytkownika;
    • Przekazywania Użytkownikowi (w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami) materiałów marketingowych oraz informacji, instrukcji i wskazówek niezbędnych dla usprawnienia realizacji Usług, a także aktualności na temat nowych Usług udostępnionych na Platformie i/lub Aplikacji - przetwarzanie Danych Osobowych Użytkownika następuje wówczas za jego zgodą (art. 6 ust. 1 lit a) RODO) i/lub w uzasadnionym interesie Administratora jakim jest doskonalenie świadczonych Usług oraz prowadzenia marketingu bezpośredniego (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO) - przez czas niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu złożenia uzasadnionego sprzeciwu przez Użytkownika, zaś w przypadku marketingu bezpośredniego nie dłużej niż do czasu wyrażenia sprzeciwu, zaś w przypadku działania na podstawie zgody Użytkownika do momentu jej wycofania lub utraty przydatności Danych Osobowych;
    • Zarządzania Stroną internetową (lub Platformą) oraz w celu rozwiązywania problemów związanych z korzystaniem ze Strony internetowej (lub Platformy) - podstawę przetwarzania Danych Osobowych Użytkownika stanowi wówczas uzasadniony interes Administratora jakim jest zapewnienie bezpieczeństwa świadczonej Usługi, jak również doskonalenie dostępnych w ramach Strony internetowej (lub Platformy) funkcji (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); Dane Osobowe są wówczas przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu złożenia uzasadnionego sprzeciwu przez Użytkownika;
    • Doskonalenia Strony internetowej (lub Platformy) oraz świadczonych Usług, jak również w celu zapewnienia, że ich treść będzie przekazywana Użytkownikowi w odpowiedni sposób, w szczególności z uwzględnieniem urządzeń przy pomocy, których Użytkownik korzystania ze Strony internetowej (lub Platformy) co stanowi uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f) RODO); Dane Osobowe są wówczas przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu złożenia uzasadnionego sprzeciwu przez Użytkownika;
    • Umożliwienia Użytkownikowi korzystania z interaktywnych funkcji Strony internetowej (lub Platformy),, co jest niezbędne do wykonywania wzajemnych zobowiązań umownych (art. 6 ust. 1 lit b) RODO), oraz w niektórych sytuacjach będzie lub może odbywać się na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit a) RODO) - przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres niezbędny do wykazania prawidłowości wykonania zobowiązań wynikających z umowy, aż do upływu terminów wskazanych w przepisach o archiwizacji, zaś w przypadku zgody do czasu jej cofnięcia lub utraty przydatności Danych Osobowych;
    • Zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z Usług dostępnych na Stronie internetowej (lub na Platformie) co jest niezbędne do wykonywania wzajemnych zobowiązań umownych, sporządzania, wykonywania lub obrony roszczeń wynikających z umowy (art. 6 ust. 1 lit b) RODO), spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków ustawowych (art. 6 ust. 1 lit c) RODO), jak również prowadzone jest w uzasadnionym interesie Administratora w celu zapewnienia bezpieczeństwa świadczonych Usług (art. 6 ust. 1 lit f) RODO) - przez czas niezbędny do realizacji umowy, a po jej zakończeniu dane będą przechowywane przez okres niezbędny do wykazania prawidłowości wykonania zobowiązań wynikających z umowy aż do upływu terminów wskazanych w przepisach o archiwizacji; w przypadku realizacji obowiązków ustawowych przez Administratora przetwarzanie Danych Osobowych będzie realizowane przez czas niezbędny do realizacji ustawowych obowiązków Administratora; w przypadku zapewnienia bezpieczeństwa przez czas niezbędny do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora lub do czasu złożenia uzasadnionego sprzeciwu przez Użytkownika;
    • Wykonania innych ustawowych obowiązków Administratora, w szczególności podatkowych i sprawozdawczych (art. 6 ust. 1 lit c) RODO) – przez czas niezbędny do realizacji ustawowych obowiązków Administratora, w szczególności do czasu upływu terminu przedawnienia zobowiązań podatkowych;
    • Określania lokalizacji Użytkownika korzystającego ze Strony internetowa (lub Platformy) w celu przedstawienia Ofert Opiekunów znajdujących się niedaleko geolokalizacji Użytkownika. Przetwarzanie kategorii Danych Osobowych jaką jest geolokalizacja każdorazowo następuje za zgodą Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) wyrażaną za pośrednictwem funkcjonalności Platformy lub Aplikacji lub funkcjonalności GoogleMaps działającej na urządzeniu, z którego korzysta Użytkownik.
    • W przypadku wyrażenia dobrowolnych i opcjonalnych zgód, również na podstawie osobnych zgód wyrażonych za pomocą wiadomości e-mail lub w trakcie rozmowy telefonicznej [art. 6 ust. 1 lit a) RODO oraz art. 10 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 ustawy z dnia 16.07.2004 r. – Prawo telekomunikacyjne] dane będą przetwarzane także w celach marketingowych polegających na przekazywaniu informacji o nowych Usługach, funkcjonalnościach dostępnych na Stronie internetowa (lub na Platformie) jak również o Opiekunach oraz Ofertach – do czasu cofnięcia zgody.

Po upływie okresu przetwarzania, Dane Osobowe są niezwłocznie usuwane lub anonimizowane. Ich pełne usunięcie lub anonimizacja następuje w momencie nadpisania kopii zapasowych tworzonych przez Administratora lub na jego zlecenie.


Jakie dane osobowe są przetwarzane:

Ponadto, w bazie danych może zbierać dane generowane podczas rejestracji datę oraz godzinę. Twoje dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie dłużej, niż jest to konieczne do wykonania związanych z nimi czynności określonych osobnymi przepisami (np. o prowadzeniu rachunkowości). W odniesieniu do danych marketingowych dane nie będą przetwarzane dłużej niż przez 3 lata.

1. Konto Opiekuna:

    • imię i nazwisko;
    • numer telefonu;
    • adres e-mail,
    • adres zamieszkania (ulica);
    • rok urodzenia;
    • zdjęcie

Dodatkowo, dla Opiekunow sa zbierane nastepujace dane, niezbedna dla okazywania usług opieki: ulica i dzielnica zamieszkania, opisowo warunki bytowe (te ostatnie tylko dla Użytkownika, świadczącego usługę kilkudniowej opieki u siebie w domu).

2. Konto Właściciela:

    • imię i nazwisko;
    • numer telefonu;
    • adres e-mail,
    • geolokalizacja; 
    • zdjęcie właściciela oraz pipila;
    • historia korzystania serwisem

3. w przypadku zamówienia przez Użytkownika Newslettera przetwarzane będzie:

      • imię;
      • adres e-mail;

4. zapisy dotyczące wszelkiego rodzaju korespondencji w ramach funkcjonalności Strony internetowej (lub Platformy);

5. zapisy dotyczące wszystkich dokonanych transakcji w związku z korzystaniem przez Użytkownika z Usług oferowanych w ramach Strony internetowej (lub Platformy);

6. Administrator pozyskuje również informacje dotyczące aktywności Użytkownika na Stronie internetowej (lub Platformie).. Dane te mogą być wykorzystywane dla celów statystycznych oraz w celu dopasowania funkcjonalności Strony internetowej (lub Platformy).

Jak chronimy dane osobowe

W większości przypadków Dane Osobowe są przetwarzane automatycznie, bez dostępu do nich przez pracowników lub kontrahentów Administratora. Jeżeli taki dostęp jest potrzebny, to można go zapewnić tylko tym osobom, które potrzebują go do wykonywania swoich zadań. W celu ochrony i zapewnienia poufności danych wszyscy pracownicy i kontrahenci Administratora przestrzegają wewnętrzne zasady i procedury dotyczące przetwarzania Danych Osobowych. Muszą również przestrzegać wszystkich technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa, aby chronić Twoje dane osobowe.

Administrator wdrożył również wystarczające środki techniczne i organizacyjne, aby chronić Dane Osobowe przed niedozwolonym, przypadkowym lub nielegalnym zniszczeniem, utratą, zmianą, niewłaściwym wykorzystaniem, ujawnieniem lub dostępem, a także innymi nielegalnymi formami przetwarzania. Powyższe środki bezpieczeństwa zostały wdrożone z uwzględnieniem obecnego stanu techniki, kosztów ich wdrożenia, zagrożeń związanych z przetwarzaniem oraz charakteru Danych Osobowych.

 

Informacja dot. plików cookies i osób korzystających z formularza kontaktowego

Informujemy, że używamy na stronach internetowych technologii cookies (plików tekstowych., tzw. „ciasteczek”) oraz innych technologii do rejestrowania informacji o stronach lub podstronach odwiedzanych przez użytkownika oraz jego aktywności. Cookies to maleńkie porcje informacji, zapisywane przez przeglądarkę. Pliki cookies są kojarzone wyłącznie z przeglądarką konkretnego urządzenia, bez podawania imienia lub nazwiska użytkownika (użytkownik anonimowy). Są to informacje zapisywane przez serwer na urządzeniu użytkownika, które serwer może odczytać przy każdorazowym połączeniu się z urządzeniem użytkownika. Termin „inne technologie” odnosi się do m. in. sygnałów nawigacyjnych w sieci web, pikseli oraz anonimowych tagów sieci reklamowych.

Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych zawartych w plikach cookies w celach marketingowych jest dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych w celu optymalizacji korzystania z naszej strony, w tym w celu profilowania (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych pozostawianych przeze Panią/Pana w ramach korzystania ze strony internetowej Administratora Danych Osobowych Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w tym celu. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez  użytkownika  zgody na takie przetwarzanie. Zgodę można wycofać poprzez usunięcie plików cookie z pamięci Pani/Pana przeglądarki.

Dane osobowe zawarte w plikach cookies będą przetwarzane w następujących celach:

  1. Dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań, w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Pani/Pana urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do Pani/Pana indywidualnych potrzeb i do Pani/Pana konfiguracji urządzenia, za pomocą którego przeglądasz nasze strony;
  2. Wykrywanie botów i nadużyć w usługach;
  3. Pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne) za pomocą Google Analytics – brak odpowiednich informacji może uniemożliwiać ocenę poprawności działania strony internetowej ADO i jej funkcjonalności oraz może uniemożliwiać efektywne jej pozycjonowanie, a także dopasowanie treści stron internetowych do Pani/Pana zainteresowań.
  4. Prowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich skuteczności;
  5. Analiza ruchu na stronie, zachowania użytkowników podczas korzystania ze Strony Internetowej.
  6. Komunikowanie się z Użytkownikami w celu wysyłania powiadomień, próśb i informacji związanych z funkcjonowaniem Serwisu, realizowania z nimi umów oraz przetwarzania ich próśb i wniosków, w sposób telefoniczny, mailowy oraz poprzez komunikatory internetowe (np. Whatsapp, Telegram);
  7. Umożliwienie Użytkownikom wzajemnego komunikowania się w celu realizacji zawartych pomiędzy nimi umów w uzgodniony sposób

W przypadku, gdy jako Użytkownik naszej strony internetowej nie chce Pani/Pan otrzymywać plików cookies, może Pani/Pan zmienić ustawienia przeglądarki.

Większość przeglądarek umożliwia użytkownikom kontrolowanie plików cookie w ustawieniach preferencji. Użytkownicy powinni przeczytać politykę ochrony prywatności tych przeglądarek, aby poznać ich zasady korzystania z plików cookie. Ograniczenie możliwości ustawienia plików cookies może pogorszyć ogólną jakość korzystania ze stron internetowych.

W celu zarządzania ustawieniami plikami cookies proszę wybrać z listy poniżej przeglądarkę internetową, której Pan/Pani używa (Internet Explorer, Chrome, Safari, Firefox, Opera Urządzenia mobilne: Android, Safari, Windows Phone, Blackberry) i proszę postępować zgodnie z instrukcjami, przykładowo:

  1. Internet Explorer – z menu głównego należy wybrać pozycję „Narzędzia/Opcje internetowe”, a następnie w sekcji „Prywatność” zaznaczyć „Zaawansowane” i wyłączyć pliki cookie;
  2. Mozilla Firefox – z menu głównego należy wybrać pozycję „Narzędzia”, a następnie pozycję „Opcje” i określić poziom prywatności w sekcji „Prywatność”;
  3. Opera z menu głównego należy wybrać pozycję „Narzędzia”, a następnie z pozycji „Preferencje” wybrać „Zaawansowane”,a potem „Ciasteczka”;
  4. Google Chrome należy  z menu głównego znajdującego się po prawej stronie wybrać pozycję „Opcje”, a następnie „Dla zaawansowanych” oraz „Ustawienia plików cookie”;
  5. Safari – w menu „Ustawienia” należy wybrać pozycję „Safari„, a następnie w sekcji „Prywatność i ochrona” wybrać „Blokuj cookie„.

Powyżej zamieściliśmy tylko przykładowe typy przeglądarek, które są najczęściej używane przez Użytkowników sieci Internet. W większości przeglądarek tego informacje dotyczące plików cookies można znaleźć w menu „Narzędzia” lub „Opcje”.

Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies może utrudnić lub spowolnić korzystanie ze strony internetowej Administratora Danych Osobowych, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z nich – konsekwencje są w dużej mierze od nas niezależne, a są uzależnione od konfiguracji sprzętu, z którego Pan/Pani korzysta w celu przeglądania naszej strony.

Przekierowna

W ramach świadczenia naszych usług współpracujemy z różnymi podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w naszym imieniu i na Stronie internetowej sa przekierowania (linki) do stron internetowych partnerów biznesowych Administratora. W przypadku przekierowania Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem i polityką prywatności danego partnera biznesowego. W wyniku takiego przekierowania Administrator nie przetwarza Danych Osobowych Użytkownika, a podmiotem przetwarzającym będzie administrator strony, na którą Użytkownik został przekierowany, na warunkach określonych w jego polityce prywatności. W ramach świadczenia naszych usług współpracujemy z różnymi podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w naszym imieniu. 

Poniżej znajduje się lista naszych głównych procesorów danych:

  • Fandy Inc., 8 the green, ste a, dover, DE, 19901

Cel przetwarzania danych przez Fandy Inc.: przetwarzanie płatności w imieniu naszej Strony Internetowej.
Dane osobowe przetwarzane przez Fandy Inc.: imię i nazwisko, adres e-mail.

 

Aktualizacja zasad

Administrator może w każdej chwili zmienić i (lub) uzupełnić Politykę.

Na początku tekstu zostanie umieszczony znak wskazujący wersję dokumentu i czas, od którego zmiany i (lub) uzupełnienia będą obowiązywać.

Kontynuując korzystanie z Witryny, Użytkownik wyraża zgodę na nową Politykę. W przypadku braku zgody, Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego zaprzestania korzystania z Usługi i żądania usunięcia swojego konta oraz danych osobowych z Serwisu.

Przed zebraniem innych danych osobowych niż określone w Polityce lub wykorzystaniem ich do innych celów na pewno poprosimy Cię o wyrażenie zgody, o ile będzie to konieczne zgodnie z prawem.